Logo regionálního portálu mkrumlovsko.cz

Regionální zpravodajství

Vouchery pro technologické firmy a kreativce. Brno rozdělí 4 a půl milionu korun

Ivana Malá, JIC
čtvrtek 17.1.2019

Ilustrační foto
Autor: JIC

Kreativní vouchery Brno můžou opět pomoci jihomoravským firmám v prezentaci a inovaci jejich značky, produktů nebo služeb. Malé a střední podniky mají možnost spolupracovat s odborníky třeba na design, digitální marketing nebo tvorbu video spotů a aplikací. Město Brno jim na společnou práci přispěje prostřednictvím JIC až 100 tisíc korun v podobě voucherů. Do projektu se firmy můžou registrovat do 19. února a vybírat kreativce ze speciální galerie.

Město Brno rozdělí mezi zájemce celkem 4 a půl milionů korun, které vylosují zástupci Brna a JIC letos v dubnu. Úspěšní uchazeči dostanou jednorázovou dotaci - pokryje až 75 procent nákladů (max. 100 000 korun). „Losováním se poukazy rozdělily v každém roce mezi zhruba čtyřicítku projektů. Doufáme, že by letos na dotaci mohlo dosáhnout i více dvojic, protože celková částka je vyšší než v přechozích ročnících,“ říká koordinátorka projektu Zdeňka Kujová. Cílem kreativních voucherů je ukázat, že je dobré s kreativci spolupracovat. Mnohdy totiž mají úplně jiný pohled na produkt nebo službu než lidé uvnitř firmy.

 

Přihlásit se už teď můžou technologické malé nebo střední podniky z jižní Moravy. Více informací, harmonogram a ukázky minulých spoluprací jsou k dispozici na www.kreativnivouchery.cz. V předchozích třech ročnících se zapojilo do projektu 450 podniků. Poukaz nakonec dostalo 133 z nich. Mezi nimi i firma NWM Europe s.r.o., která potřebovala grafické materiály ke svému novému produktu a zároveň navrhnout pro klienty showroom. „Byla to pro nás ideální příležitost využít na zpracování těchto materiálů finanční dotaci a moci díky ní oslovit profesionály, na které bychom se s využitím pouze vlastních zdrojů neobrátili. Grafickými materiály jsme dokonce dohnali možná i předčili konkurenci. Vzhledem k marketingovým aktivitám bylo přínosné moci prezentovat něco, co jsme v tu dobu ještě neměli vyvinuto,“ hodnotí spolupráci Petr Soldán z NWM Europe s.r.o.

V tomto ročníku se do galerie kreativců zaregistrovalo 154 studií, agentur nebo freelancerů, kteří chtějí pomoci jihomoravským společnostem s jejich zviditelněním. Všichni musí mít minimálně tříletou praxi v následujících oborech:


Architektura/design nábytku

Fotografie

Film/video

Design služeb

Grafický design

Hudba/zvuk 

Informační a komunikační technologie

Kulturní dědictví

Marketingové strategie

Online marketing

Public Relations

Práce s texty

Produktový/průmyslový design

Řemesla

Webdesign

Výtvarná umění

Byl článek zajímavý?

Udělte článku hvězdičky, abychom věděli, co rádi čtete. Čím více hvězdiček, tím lépe.

Reklama